شارپ mx5000

یکی عامل های مهم در انتخاب و دستگاه کپی سرعت آن به شمار می آید  که در صورت نیاز باید قبل از و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. دستگاه کپی شارپ mx5000 قادر است در هر دقیقه 50 برگ را چاپ کند. از اینرو از سرعت مناسبی  و ایده آلی جهت چاپ اسناد برخوردار می باشد. بنابراین در روزهای کاری شلوغ خود می توانید در هر ساعت تا 3 هزار برگه را نیز کپی یا پرینت بگیرید.

از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI  سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد.

هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. دقت کپی در این مدل دستگاه کپی 1200*1200 dpi می باشد. بنابراین با شارپ mx5000 می توانید از چاپی عمیق و زنده بهره مند شوید.

یکی از عوامل مهم جهت شارپ mx5000 نوع دستگاه انتخابی است. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

کپی متوالی یکی دیگر از ویژگی های مورد استفاده در تمامی دستگاه های چاپ اداری است. از آن جا که حجم کار در شرکت ها و ادارات بالا است و شما روزانه نیاز پیدا می کنید که از یک فایل مشخص در تیراژ بالا کپی بگیرید، دستگاه های چاپ باید قابلیت چاپ متوالی داشته باشند.

این مقدار در دستگاه های اداری معمولا 999 برگ یا 9999 می باشد. در شارپ mx5000 شما می توانید تا تعداد 999 برگ را به صورت متوالی کپی گرفته و سرعت کار خود را افزایش دهید.

بهتر است بدانید که استفاده از مواد زیست تخریب پذیر و عدم استفاده از مواد شیمیایی خطرناک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رعایت این اصل در ادامه مطلب درکپی ایران.جهت مشاوره 09148659399


کپی ایران دستگاه ,mx5000 ,شارپ ,برخوردار ,متوالی ,استفاده ,شارپ mx5000 , شارپ ,بالایی برخوردار ,انتخاب دستگاه ,باشد بنابراین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ تخصصی موبایل و کامپیوتر تخفیفان خرید اینترنتی شعر و ادبیات جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و رایانه ثبت شرکت - ثبت شرکت خاص - ثبت ارزان شرکت شادمانه ستاره های ستارگان