جراحی لاغریبه افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، کمک می کند تا وزن کم کنند. در صورتی که فرد نتواند با ورزش و رژیم غذایی وزن کم کند و یا دچار مشکلات و بیماری های ناشی از چاقی باشد، جراحی لاغری می تواند گزینه ی مناسبی برای وی باشد.

جراحی لاغری انواع مختلفی دارد که اغلب با محدود کردن مقدار غذایی که فرد روزانه مصرف می کند، باعث کاهش وزن وی می شوند. برخی از این جراحی ها نیز با تاثیر بر نحوه ی گوارش غذا و جذب مواد مغذی به فرد کمک می کنند. با این حال همه ی انواع این جراحی ها می توانند خطرات و عوارضی مانند عفونت، فتق و گی خون را به دنبال داشته باشند. بسیاری از افراد پس از جراحی لاغری، به سرعت وزن کم می کنند اما مدتی بعد، دوباره کمی وزن اضافه می کنند. در صورتی که ورزش کنید و رژیم غذایی خود را رعایت کنید می توانید وزن پایین خود را حفظ کنید. همچنین برای باقی عمر، نیاز به معاینه و پیگیری های پزشکی دارید.

آسپیره آسیست یکی از انواع جراحی معده است و شامل یک دستگاه لوله مانند است که از طریق یک برش کوچک روی شکم در داخل معده قرار میگیرد.  این روش لاغری مکانیزم جالبی دارد  و به این شکل است که بعد از هر وعده غذایی که بیمار میخورد، با کمک دستگاه کاشته شده در معده، تا ۳۰ درصد از کل مواد غذایی که بیمارخورده است را میتوان تخلیه یا از معده خارج کرد. آسپیره آسیت را هر چند جدیدترین عمل لاغری و از متدهای جدید میدانند اما چندان توصیه نمی شود.

این ها تنها تعدادی از مزایای عمل جراحی لاغری و کاهش وزن بود. با انجام عمل چیزهایی بیشتری انتظار شما را میکشد. اگر دوست داشتید برای همیشه و خیلی زود از شر چاقی خلاص شوید خودتان را به دستان معجزه گر یک متخصص جراحی لاغری بسپارید.

برای مطالعه بیشتر: عمل اسلیو معده


اندام آرا جراحی ,لاغری ,غذایی ,معده ,آسپیره ,انواع ,جراحی لاغری ,آسپیره آسیست ,رژیم غذایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله فوتبالی دانلود سریال ترکی دوبله فارسی فیلم , اهنگ , خبر , سریال برق وصنعت آریان اشپزی