در سال های اخیر شرکت داهوا پیشرفت های زیادی در تولید محصولات خود انجام داد و امروزه یکی بهترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T2A41P جز سری COOPER (اقتصادی) این شرکت محسوب می شود که با توجه به مزایا از قیمت مناسبی برخوردار است. در ادامه نقد و بررسی کاشانه مدرن به بررسی دوربین داهوا مدل T2A41P خواهیم پرداخت.

برای بر روی عکس کلیک کنید: دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T2A41P

 

مشخصات فنی

دوربین داهوا مدل HAC-T2A41P دارای کیفیت تصویر 4 مگاپیکسلی است. رزولوشن تصویر در این دوربین 1440 × 2560 پیکسل می باشد و تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه میدهد. دوربین T2A41P همانند دیگر محصولات این شرکت از تکنولوژی کیفیت تصویر آنالوگ HD-CVI بهره می برد و تصاویری که ارائه میدهد بسیار با کیفیت است.

نوع حسگر دوربین T2A41P از جنس  CMOS 1/2.7 می باشد و یک لنز ثابت 3.6 میلیمتری در این دوربین قرار داده شده است و زاویه دید دوربین 89 دجه می باشد.

برد دید در شب دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T2A41P در تاریکی مطلق 20 متر می باشد و به صورت هوشمند می باشد.

از دیگر قابلیت های دوربین T2A41P می توان به تکنولوژی DWDR  اشاره کرد که با برطرف کردن سطح نور یک تصویر بهینه و کامل را ارائه می دهد.

مشخصات ظاهری

دوربین مداربسته T2A41P جز دوربین های دام محسوب می شود. دوربین های دام با توجه به شکل ظاهری و ظرافت ساختی که دارند بیشتر در فضای داخلی و بر روی سقف می شوند. جنس بدنه این دوربین تماما فلز و آلومینیومی است.

این دوربین دارای استاندارد مقاومتی IP67 است. این استاندارد به این معنی که این دوربین کاملا در براب آب و باران و گرد خاک کاملا مقاوم است هیچ آسیبی به آن نمیرسد. این دوربین در بازه دمایی 30- تا 60+ توانایی فیلم برداری را دارد. با توجه به این تفاسیر دوربین T2A41P توانایی قرار در فضای بیرونی را هم دارد و به راحتی می توان آن را در هر مکانی نصب کرد.

 

برای بر روی عکس کلیک کنید:

دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T2A41P


کاشانه مدرن دوربین ,t2a41p ,داهوا ,مداربسته ,تصویر ,ارائه ,دوربین مداربسته ,دوربین t2a41p ,کیفیت تصویر ,ارائه میدهد ,برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی کی بخوای خرید و فروش انواع ارز ویلیان موزیک فروشگاه تجهیزات آتش نشانی و انواع لباس کار درنشان روابط عمومی فنچ های خاص as.finch96 qeshm yar